top of page
Erik Engström

Kundupplevelsen i centrum 2020 – på riktigt!

Tre måsten vi på ValueTech tror blir avgörande 2020….

1) När du driver ditt företag eller organisation – jobba ständigt med affärskulturen och prioritera allt som bygger värde för kunden, direkt eller indirekt. Det som inte bygger värde för kunden bör allvarligt övervägas om ni ska göra alls…

2) Inkludera dina medarbetare och deras insikter när du tar beslut i företaget – de som jobbar närmast kunden vet många gånger vad företaget gör bra och mindre bra. På köpet får ni engagerad personal med innovationskraft samt projekt som leder till hållbara förändringar.

3) Sitter du i företagets ledningsgrupp och ser sällan verkligheten – gå ut och besök kunden kontinuerligt, starta direkta dialoger om hur kundupplevelsen är att jobba med just ert företag. Ta med dig dina erfarenheter till ledningsgruppen och ta rätt beslut som bygger kundvärde.

Lycka till!

Hälsningar från vännerna på ValueTech.


14 visningar0 kommentarer

Comments


bottom of page